Monday 12 October 2015

Assalamualaikum, nama saya Julia. saya ingin mewar2kan saya ada membuat perkhidmatan iaitu saya membacakan ayat2 suci Al Quran di mana saya akan datang ke rumah anda untuk saya bacakan Al Quran kepada ibubapa atau ahli keluarga anda yang sedang uzur atau sakit terutamanya untuk ibubapa atau ahli keluarga yang sedang sakit hanya terlantar di katil dan anak2 atau ahli keluarga yang lain tidak ada masa untuk membacakan Al Quran kerana sibuk bekerja dan sebagainya supaya Insyaallah dengan mendengar ayat2 suci Al Quran selalu mereka akan merasa lebih tenang dan dapat menghadapi ujian Allah ini dengan redha dan sabar. saya hanya mengenakan bayaran rm100 sahaja setiap kali saya datang ke rumah anda untuk saya membacakan Al Quran untuk ibubapa atau ahli keluarga anda. jika sekiranya rumah anda jauh dari rumah saya maka saya akan bermalam di rumah anda selama berapa hari yang anda mahu saya membacakan Al Quran untuk ibubapa atau ahli keluarga anda semuanya terpulang kepada budi bicara anda. mungkin anda boleh mengambil saya di rumah kerana saya tinggal di Trolak Residence Sungkai,Perak. sekiranya anda berminat dan anda ingin berbincang dengan saya mengenai perkara ini anda bolehlah menghubungi saya di 0175448317. sekian, terima kasih. semoga perkhidmatan saya yang tidak seberapa ini akan mendapat keberkatan dan rahmat serta kasih sayang Allah untuk kita semua.amin...




No comments:

Post a Comment